Skip to content
Verified account. Company monitors its reviews.

Hopper is a paying client of PissedConsumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Hopper

Hopper Reviews

www.hopper.com
Claimed company
What is your customer experience with Hopper?

Hopper Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

Hopper has a 2.6 star rating from 2951 customer reviews, mostly neutral. 5% of users would likely recommend. Rating distribution skews unfavorable.

Key Takeaways for Future Customers

  • Check final price before booking; several Hopper reviews report unexpected price increases.
  • Expect limited live support; contact options can be slow or unavailable.
  • Prepare documentation for refunds as many ask for refunds and wait times vary.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Frequent customer complaints about poor customer service and no live agents.
  • Recurring refund, exchange, and cancellation issues with slow processing.
  • Reports of duplicate charges, missing receipts, and unclear extra fees affecting trust.

Positive Feedback

Some users note good prices and a few resolved issues via app support; occasional helpful service experiences appear in reviews.

View full overview ›

Media from reviews

Hopper - Double
Hopper - So other people don't get scammed.Hopper - So other people don't get scammed. - Image 2Hopper - Lack of Refund TransparencyHopper - Free changes but charged extra with no explanationHopper - Free changes but charged extra with no explanation - Image 2Hopper - Free changes but charged extra with no explanation - Image 3
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Show reviews that mention
customer flight service room customer service hotel refund app airline email
Filter review
Sort by
Company responded
Anonymous
map-marker Vancouver, Washington

Seat selection on flight

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

Easiest if customer uses Hopper app and selects Contact Support. Patience is key. My problem is resolved.

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention. We are happy that your concern is resolved.

For privacy reasons, we’re unable to review your booking and payment details through this platform. Please contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671).

Our team is available 24/7 to investigate and assist you. Your satisfaction is important to us, and we’re committed to helping resolve this matter as promptly as possible.

Company responded
Linda P Ehn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Cuenca, Azuay

So other people don't get scammed.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - The price jumped $100 during checkout after it was shown.
  • - The advertised 645 price was met by others, but the price later rose to 745.
Hopper - So other people don't get scammed.
Hopper - So other people don't get scammed. - Image 2

As I was paying for the price that Hopper advertised a flight for, it went up $100. Two people bought the flight after me for the price shown.

The flight was still available, and as I'm talking to customer service, I look it up again, and now there is $100 more.

I have a screenshot, and two other people bought it after me for the advertised price of 645. How is this possible?

Loss:
$100
Cons:
  • Untrustworthy

Preferred solution: The satisfaction of not having other people scammed.

User's recommendation: Make sure you look at the final price before booking I almost clicked and agreed to a higher price thank God I looked before clicking because you start with one price and end up with $100 more yet two people bought it after me I don't understand how this happens . Then I'm speaking to the customer service and I could clearly see again that it's still available but when he brought it up he said it was $100 more not cool not cool at all.

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience caused during your booking experience and welcome the opportunity to address your concerns.

To clarify the fare changes, travel platforms use real-time dynamic inventory systems. Because multiple customers view and book seats simultaneously, fares cannot be held or guaranteed until checkout is complete. Airlines divide economy seats into different price tiers (fare classes). When lower-priced seats sell out, the system automatically moves to the next available tier.

This standard industry practice means prices and availability remain subject to change until a ticket is officially issued.

We appreciate your understanding. Please reach out if you have further questions or need additional assistance.

Company responded
Dwayne F Hdu

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Bogotá, Bogotá, D.c.

Resolved: Lack of Refund Transparency

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Hopper - Lack of Refund Transparency
Updated by user Jun 02, 2026

Company fixed the issue and I have been provided with full refund. A full refund was issued back to my bank card with an apology for the huge delay.

I flooded their Facebook and Instagram accounts with a warning to consumers and the details of my issue for public viewing. I also filed a complaint with every consumer protection agency that I could find online and provided details and photos.

Original review May 16, 2026
WARNING!! DO NOT PURCHASE A FULLY REFUNDABLE TICKET FROM [PERSON_NAME]!!

IT IS NOT STATED IN THEIR POLICY TO MAKE THE CUSTOMER WAIT FOR 2-3 MONTHS TO RECEIVE THE REFUND! IT IS A RIDICULOUS POLICY AND THE RULES ACCORDING TO NTA (NATIONAL TRANSPORTATION AUTHORITY, THE REFUNDS MUST BE PROCESSED BETWEEN 7-20
CALENDAR DAYS!!
I purchased a fully refundable airline ticket through the [PERSON_NAME] app. [PERSON_NAME] has acknowledged that I am due the refund. However they are making me wait 2-3 months to receive it.

This is a ridiculous amount of time for $363. I have complained numerous times but they keep giving me the same answer. Nowhere does it say on their website that refunds take 2-3 months. See below for their response.

I also reached out to Avianca Airlines and they have put the responsibility solely on [PERSON_NAME] [GEOGRAPHIC_DATA]
This is Hoppers response.
[PERSON_NAME]:Thank you for reaching out to us for an update on your refund request. We sincerely apologize for the wait and any inconvenience this may be causing.

Please note that weve already submitted the request to the airline for processing on their end. While the standard timeframe provided is 6090 days, refunds are often completed within approximately one month.
Its been 6 weeks and counting
Loss:
$363
Cons:
  • Lack of transparency and poor customer service

User's recommendation: Choose another travel app. Hopper has very bad reviews

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the frustration and delay you experienced regarding your refund. We want to confirm that this issue has now been fully resolved, and your refund has been processed.

A formal refund confirmation containing all the transaction details has been sent directly to your email.

Depending on your financial institution, the funds should reflect in your account within a few business days. We appreciate your patience while we worked to get this sorted out for you, and we will use your feedback to improve our communication timelines moving forward.

Company responded
Debra D Riv

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Colorado Springs, Colorado

Hopper cancelled my check-in 72 hours before my arrival

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Host canceled; Hopper offered a hotel with price diff.
  • - Refund in 7–10 days; no rentals available.
  • - Support unresponsive; no escalation or remedy.
Hopper cancelled my check-in 72 hours before my arrival
Hopper cancelled my check-in 72 hours before my arrival - Image 2
Updated by user Aug 07, 2026

Yes, I know the resevation was not available. you cancelled my resevation 72 hours before I was to check in.

I have contacred your customer service rep's several times. And now rhar you have cancelled my reservation you will not even talk to me.

You have my number call me! if you truly wish to resolve this.

Original review Aug 06, 2026
On August 3rd 2026 I booked with Hopper for August 9th 2026 -August 13th. 2026.

I paid Hopper 568 dollars. On August 4th i received an email from the host stating the booking was cancelled. I called Hopper and asked to be booked in a similar rental. They claimed they could not do it as they could only book me in a hotel.

I asked to be put in a hotel that was 1 bedroom less than I had originally booked. Hopper said fine if I paid the difference in price. I agreed. Today August 6th 2026 Hopper says they were mistaken and the hotel was not available for my stay dates.

And they had no rentals available. Then they issued a refund stating it would take 7 to 10 days. Each time I called I asked to speak with a supervisor. Each time they refused.

I asked that my case be esculated they refused. I was hung-up on several times and other times I was put on hold for up to an hour. I am 3 days away from my flight. I cannot afford to book another room because Hopper would not do a host default cancellation.

Hopper refused to find me a different property and took it upon themselves to handle this poorly.

I paid 1200 for plane tickets I cannot use now and I have a daughter that has cried all day. The host ruined my vacation by cancelling my booking and Hopper added salt to the wound by resolvving nothing for me.
Loss:
$1200
Pros:
  • Cant think of any
Cons:
  • Slow to respond
  • Violate their own terms

Preferred solution: I want a reservation for sunday August 9th 2026 so i can take my daughter on vacation

User's recommendation: Do not use Hopper. They steal vacations

View full review
2 comments
HopperCS
Response

We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered. Upon review of the records, we have received a notification from King Bed | Disney Contemporary Townhouse stating that reservation 762NRD6V6J48 cannot be fulfilled and a refund was processed.

Please be advised that we are unable to process a new reservation on this platform. We kindly suggest reaching out to our support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671) for further assistance.

Our team remains available to help you with this matter. Thank you.

Debra D Riv

Hopper please make this right.

View more comments (1)
Company responded
Edgar F Kgp

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker San Jose, California

I got a room in Río in Vegas and we didn't have hot water so I want money back

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

No hot water, worst the last day right before checking out, first day was warm but the problem got worse so I want my money back plus compensation, this was unacceptable, totally unacceptable especially because I was traveling with my mother, taking a cold shower right before checking out wasn't safe for her.

Pros:
  • Reservation was made as it supposed
Cons:
  • Insurance should cover a full refund i

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Choose a more reliable hotel

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Upon reviewing the records, this pertains to a past date reservation. Our records indicate that you have contacted our support team regarding this matter, at which time you were advised to await feedback from the hotel and follow up with us once any approved refund or compensation is confirmed.

Company responded
Felicia B Frl
map-marker Hampton, Virginia

Promotion

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I got good customer service yes and they really helped me with the questions that I asked you and yes I would recommend this company

View full review
2 comments
Anonymous

contact 1 88* *** ****

HopperCS
Response

Thank you so much for your kind feedback! We’re very happy to hear that our team was able to assist you and answer your questions.

We truly appreciate your recommendation and your support. It was a pleasure helping you, and we hope to assist you again in the future!

View more comments (1)
Company responded
Graylon Qoz
map-marker Santa Clara, California

No payment receipt or itinerary for confirmation # HKZD37

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

Not happy at all. No live agent.

No receipt or itinerary once booked. Try to get seats from Delta, Can't because payment not received.

Not a happy person. You guys need more responsibility in making sure booking is processed and sent in timely manner.

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention and we sincerely apologize for the experience. We are unable to directly assist you through this platform due to privacy concerns.

We would like to review and address this issue promptly. Please do not hesitate to contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671). Our team is available 24/7 to offer the necessary assistance.

Please be assured that resolving this matter and ensuring your satisfaction are our primary objectives. We are fully dedicated to assisting you in any way possible.

Company responded
Michael k Iui
map-marker Reading, Pennsylvania

Problem with a reservation

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - No live help available when needed.
  • - Booked a two-bed double but got one full-size bed.
  • - Changes only through Hopper; we don't want to share.

No live help available very disappointed with the room set up we needed two beds and we booked a double room with the thought that we would get two beds. We got one full-size bed and the hotel clerk told us they could not do anything about it because we booked through Hopper and only Hopper can change the room type we are too grown men, and we would prefer not to sleep in the same bed together

User's recommendation: Live agents

View full review
1 comment
HopperCS
Response

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused by the room arrangement, as well as the difficulty you experienced reaching our support team. Upon reviewing our records, we found an attempt to contact us; however, the conversation was not successfully transferred to a live agent.

We understand how frustrating this must have been when you needed immediate assistance. Regarding your reservation, the room booked was listed as a “Double Room.” This term refers to a room designed to accommodate two guests and does not necessarily mean that it includes two separate beds. In this case, the room’s configuration included one double/full-size bed. If you would like to change to a room with two separate beds, we can assist with requesting an upgrade.

Please note that any change will be subject to the hotel’s availability and additional charges, which would be at your expense. For immediate assistance, please call us at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671).

Our support team is available toll-free, 24 hours a day, seven days a week. Again, we apologize for the confusion and inconvenience.

Company responded
Shadrick Kyu

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Double

Hopper - Double

I was charged twice I book the the room has you can see I have two different charges for the same st

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration caused by the reported duplicate charge.

For privacy reasons, we’re unable to review your booking and payment details through this platform. Please contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671).

Our team is available 24/7 to investigate and assist you. Your satisfaction is important to us, and we’re committed to helping resolve this matter as promptly as possible.

Company responded
Bart Jql
map-marker Washington, District Of Columbia

I use the wrong date for motel reservation

I used the wrong date when I was making the reservation for a motel room in Ocean City,Maryland. I hope I can get a refund.

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for reaching out. For immediate assistance, please contact us at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671), available 24 hours a day, 7 days a week (toll-free).

Our team will resolve this promptly. Thank you

Company responded
Anthony H Jit
map-marker Baton Rouge, Louisiana

To resolve an issue with a car rental.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

After I had already rented a car at one airport, you canceled my flight and changed airports and airlines, so I had to cancel the car rental at the first airport and was still charged for the car that I never picked up. I would like a full refund for the car rental due to the fact that it was not my fault.

Loss:
$266

Preferred solution: Full refund

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for sharing your feedback. Upon reviewing your case, our customer support team has reached out to request the supporting documentation required by our car rental partner to review your request.

Please note that while this reservation was originally booked under a non-refundable policy, our team is more than happy to advocate for an exception and request a refund on your behalf. Please keep in mind that refunds are subject to the partner's approval and are not guaranteed.

To move forward, please check your inbox or spam folder for our team's recent email and reply with the requested documents. We look forward to assisting you further.

Company responded
Lynn P Hfu

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Econoflex changes cost only fare difference.
  • - Fees charged with unclear explanations.
  • - Receipt shows Total Additional Collection, unexplained.
Hopper - Free changes but charged extra with no explanation
Hopper - Free changes but charged extra with no explanation - Image 2
Hopper - Free changes but charged extra with no explanation - Image 3
Hopper - Free changes but charged extra with no explanation - Image 4
Updated by user Aug 28, 2025

Ha!!! NEVVVVER again

Updated by user Aug 16, 2025

Book direct with the airline or hotel. Hopper does not stand by there policy.

The difference in the fare was $7 Canadian. I have screen shots.. it was not added to my receipt as a tax.

IT WAS ADDED AT THE BOTTOM AS “Total Additional Collection” NOT TAX. LIES is all I keep getting

Original review Aug 15, 2025
Bought Econoflex flight in case i needed to change it, yet the app wouldnt allow it, stating I would be contacted within couple hours. A day later I called and was told there was an extra fee to change it.

He could not tell me what the extra was for, so I refused to pay. With Econoflex I have the option the change my flight and pay only the difference in the fare$7. Thats what Hopper app would have charged if it had worked at all..
HOPPER facilitates changes..but underlying policies are set by the airline, and The final say rests with the airline.
The bottom of my receipt has breakdown of flight costs, and then a line stating only Total Additional Collection. and an amount pulled out of the air with no explanation.
It states EVERYWHERE on hopper and airline app that I should be charged ONLY THE DIFFERENCE IN THE FARE I spent 4 hours on the phone trying to change this flight.

7 agents and a manager refused to help me or give me an explanation. I was told the extra few was because of taxes, then it was because of the base fare, then it couldnt be done at all because Hopper kept getting an errors so sorry. Next I was told the plane was booked solid, that I could only change the date not the country, then it was the airline that was charging the fee, and I was told I was wrong and I needed to read Hopper policy. I DID.
I AM FURIOUS.

When a person books Econoflex flight, changes are allowed at the cost of the difference in fare. Every man I talked to wanted to explain to me why I was wrong. But Im not. Again, its stated all over your website there will be mo additional fees.

Ridiculous customer service. I had to laugh when one asked me about booking a hotel wow
Loss:
$64
Pros:
  • Can compare flight prices by day
Cons:
  • Random charge with no explanation or help

Preferred solution: Price reduction

User's recommendation: Buy direct with airline or hotel or car rental.

View full review
4 comments
Guest

Hopper is a dishonest company, there disclaimer says we could cancel up to a certain date, and we did on the last day, they did not honor it and wont issue a refund. We will now dispute the charges and report them wo the BBB Better Business Bureau.

I will also post a review on YELP warning people to not use them because of their misleading practices and vague disclaimer. This is a horrible company and does not deserve to do business here.

HopperCS
Response

Thank you for your reply. We apologize for any confusion regarding the recent charges.

To clarify, the additional fees were charged in Canadian Dollars (CAD), the same currency as your original booking.

Change requests are subject to a fare difference depending on the type of change being requested. Those policies are imposed by the airline on your ticket.

We appreciate your understanding.

HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced.

Upon reviewing your booking (WWLPNT), we note your request for a modification. Based on the ticket restrictions, changes are permitted, though a fare difference may apply.

As you requested a change in your flight from YYZ-BZE to YYZ-MID, taxes may also be subject to change and will be charged for the modification. We observe an additional tax of USD63.49 was applied to the routing and that is being charged to your account.

Guest
reply icon Replying to comment of Response

Why respond to complaint you didn’t read, Hopper? Look at the screenshots!

Read my complaint! THERE WAS NO DIFFERENCE IN TAX! It’s right there in front of you. Even Hopper Chat confirms.

It’s not an “extra tax for changing airports” You added it at the end of my bill as “Total Additonal Collection” and THAT explains NOTHING. Also this tax was in US..

all other payments were made in Canadian. If you can’t explain the fee then refund it.

View more comments (3)
Company responded
Anonymous
map-marker Grand Island, Nebraska

Never able to get a rep on the phone

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Guest prepaid via Hopper; card declined.
  • - Guest cannot check in without paying full price.
  • - Staff tried 20 numbers and emails; support said no help.

I am a gm of the hotel. A guest prepaid through Hopper.

The prepaid card from Hopper declined. Now the guest won't be able to check in without paying full price.

I have attempted to try 20 different phone numbers and sent an email, and through suppport and just kept getting told there is nothing they can do. DO NOT USE HOPPER!!!

User's recommendation: DON'T BOOK

View full review
1 comment
HopperCS
Response

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused you and your guest. We understand how disruptive declined virtual card payments can be at check-in, especially when the reservation was prepaid.

This is not the experience we want for our hotel partners or shared guests. We would like to review this matter urgently to ensure it is properly addressed. Please contact our support team directly at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671), available 24/7, so we can escalate this to the appropriate department for immediate review.

If you have a case reference number, please provide it so we can locate the record quickly. We value our partnerships and are committed to resolving this matter as promptly as possible.

Travel Expert Talks

Travel Tips: Airbnb VS Traditional Renting

Travel Tips: Airbnb VS Traditional Renting

Is it safe to rent from local vacation rental owners? What are the pros and cons of Airbnb and VRBO? Mary Branum, a vacation rentals expert, shares her tips on how to look for places to stay, what are the best vacation rentals websites, how to avoid scams during bookings, and what to do if you face some issues.

Read full article
Mary Branum
Mary Branum

Mary Branum is a vacation rental expert, owner of Galveston Island and President of STROAG.

Company responded
Xzavier M Tns

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Rocklin, California

Refund never issued

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Flight canceled the day before due to an airline strike.
  • - Customer service did not help.
  • - Refund promised in 6 months and I'm still waiting.
Updated by user Jan 16, 2026

This matter has not been resolved

Original review Jan 14, 2026
I was notified the day before my trip that my flight was canceled due to an airline strike. Customer service did nothing to help me.

I scheduled a call with the airline myself directly since I have other connecting flights and hotels that would be affected. I was told I would get a refund 6 months later and I'm still waiting.

I'm still getting the runaround. Horrible service.
Loss:
$2500
Cons:
  • Lack of follow up
  • Run around no resolution offered
  • Communication barriers

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: No do not book with Hopper

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention and we sincerely apologize for the experience. We are unable to directly assist you through this platform due to privacy concerns.

We would like to review and address this issue promptly. Please do not hesitate to contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671). Our team is available 24/7 to offer the necessary assistance.

Please be assured that resolving this matter and ensuring your satisfaction are our primary objectives. We are fully dedicated to assisting you in any way possible.

Company responded
Paul D Bus

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Lake Worth, Florida

Difficult reaching customer service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - First-time Hopper booking for a July 2026 flight placed in November.
  • - A confirmation email was promised; five weeks later, none arrived.

I booked for the first time through Hopper a flight in July 2026 back in November and I received an email saying I would receive a confirmation email shotly . That was 5 weeks ago so yes I am concerned because I never received the confirmation email

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention and we sincerely apologize for the experience. We are unable to directly assist you through this platform due to privacy concerns.

We would like to review and address this issue promptly. Please do not hesitate to contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671). Our team is available 24/7 to offer the necessary assistance.

Please be assured that resolving this matter and ensuring your satisfaction are our primary objectives. We are fully dedicated to assisting you in any way possible.

Company responded
Gregg K Dbs

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

HORRIBLE APP RIP OFF COMPANY

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Dirty room, non-working AC, and stock-image photos misrepresenting the stay.
  • - They call the app a scam and say they will not use it again.

There is not a less rating that I have, the fact is I had a HUGE HUGE issue with the hotel i booked in Columbus, dirty room, no air conditioning working, the hotel used stock images of another hotel that wasnt even close in resembling the rooms we stayed in, when i called to speak to hopper after getting negative attitude from this hotel, hopper said the hotel needs to refund them so they can refund me because they are only the 3rd party but this is a lie they are the facilitator of the room, they gave me scripted answers they dont apply, this app is a scam and has zero customer service skills, I will NEVER USE IT AGAIN, and I WILL WARN ANYBODY WHO EVER BRINGS IT UP TO ME HORRIBLE

User's recommendation: NEVER EVER EVER EVER USE THIS COMPANY OR ITS APP,,,, TOTAL TRASH CUSTOMER SERVICE

View full review
1 comment
HopperCS
Response

Thank you for bringing this to our attention. We understand that you were not fully satisfied with the service provided by the hotel during your stay.

We have reviewed your request, and our support team has advocated for a refund with the property.

However, they were unable to secure a refund approval.

Please be advised that all refund requests remain subject to the property's discretion. Please do not hesitate to contact our customer support team at +1-833-933-HOP1 (+1-833-933-4671), available 24/7 to offer further assistance.

Hopper FAQs

Winnie Murugi
PissedConsumer Reporter

Hopper is a travel app that serves as a travel agent by providing customers with flight, car, and hotel deals. It offers up to 40% discount on bookings.

Hopper FAQs

The most common Hopper complaints on Pissedconsumer.com include double bookings, unauthorized bookings, and charges, failure to provide booking confirmation, poor customer service, and difficulty canceling or getting refunds.

The Hopper app predicts flight and hotel prices and notifies customers when there are deals. You can make your booking immediately or freeze the discounted price and book later.

You can cancel your booking on the latest Hooper App. Login to your account, select the booking you would like to cancel, and tap on “Cancel My Trip,” then submit your cancellation request. For further assistance with canceling a booking, contact the Hooper customer service.

You may be able to cancel for a full refund for bookings made within the last 24 hours. If canceling due to reasons such as death or illness, Hopper may offer a goodwill refund. The specific refundable amount is at the discretion of the airline or hotel. Refunds are processed within 15 working days and sent to the initial payment method.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article